sábado, 17 de noviembre de 2012

Analisi anunci Martini Luck is an attitude


El producte que s'anuncia és Martini, una beguda alcohòlica. L'anunci està en pantalla dividida i es reprodueixen simultàniament dos vídeos.
 Abunden els plans generals, ja que es veu tot l'entorn on està el noi, ja sigui el bar, casa seva, el carrer...
S'explica una història d'un noi i el que passa al seu dia. A la dreta la història està afrontada amb una actitud sense vergonya i fent les coses com li venen de gust. A l'esquerra en la mateixa història es veu que li surten malament les coses perquè no s'atreveix a afrontar-les.
El ritme de la successió d'imatges es ràpid ja que canvia constantment d'enfocament i de pla, passant de plans generals a primers plans.
El color de l'anunci es en blanc i negre que li dóna glamour.
No apareixen personatges coneguts.
No hi ha diàleg ni una veu en of que parli directament. Se sent una música que s'enganxa, ambienta l'anunci a una època i un estil i crida l'atenció. Se senten sons i paraules, per exemple alguns riures, o quan demana un martini, el taxi o tanca la porta però no tenen importància.
Hi ha una frase al final que és l'eslògan de l'anunci: “Luck is an attitude” que resumeix la trama de l'anunci.
Hi ha una relació entre els sons i les imatges ja que depenent del que fa el noi se senten els sons corresponents.
El que aporta més informació sobre l'anunci és la imatge.
L'anunci va dirigit a un públic major d'edat i consumidor d'alcohol, tant homes com dones. Va dirigit a un públic de classe social mitja-alta ja que està relacionat amb el glamour. S'emet a un horari nocturn ja que és l'hora en la que el púbic al qual va dirigit veu la televisió i a espais destinats a publicitat. El món de l'anunci és el món real. Tots els elements són reals. Es respecta la igualtat de sexes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario